lördag 11 augusti 2018

Jämtland 💚

Jämtland är mitt happy place. Och jag är så tacksam över att vi känner så hela familjen och att vi i sommar varit uppe i en vecka. Det finns inget bättre än att ta bilen eller tåget upp och ha en aktiv friluftssemester. Att vandra med trollungarna och tillsammans utmanas på toppturer, bärandes tält och utrustning och att ta in naturen. Att vara ute i naturen och det är veckans enda mål. Att stanna upp och blicka ut över vidderna. Se fjälltopparna, dalgångarna och sjöarna. Läsa karta och äta matsäck. Att bada kallt i både sjö och tjärn. Jag hoppas att vi snart kommer tillbaka. 💚
/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påsklov 2024

Jag har förstått att för många är påsken den härligaste av högtider. Utan stress och krav. Och jag är benägen att hålla med. Vi ...