lördag 3 november 2012

Fredagsfika med trollungarna!

Igår efter att ha hämtat upp den stora trollungen från förskolan gick vi till vårt lokala lilla bageri Fru Marias Bak. Minstingen fick en liten smörgås, stora trollungen åt kanelbulle och drack mjölk och för egen del blev det en cappuccino och en hallongrotta. Mums och eko-reko!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dagar i juni

Fina stunder i Juni (än så länge):  Nationaldagsmiddag med abborre, färskpotatis och örtsås på landet, så gott och mysigt! Magnus Uggla på G...