måndag 17 september 2012

Pizzamys

I helgen gjorde vi pizza. Så himla gott och mysigt. Hela familjen var så nöjd och alla valde favoritpåläggen. Trollungen ville ha salami, tomatsås och mozzarella. Jag valde två olika små varianter en med tomatsås, kantareller, mozzarella och ruccola och en med tomatsås, mozzarella, parmaskinka och ruccola. Fördelen med att göra pizza är att man kan äta kött men väldigt lite och uppskatta det enormt, mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dagar i juni

Fina stunder i Juni (än så länge):  Nationaldagsmiddag med abborre, färskpotatis och örtsås på landet, så gott och mysigt! Magnus Uggla på G...