onsdag 15 maj 2013

Eko-reko vegomiddag!



Matvete med grillade grönsaker, sallad och tomatsås. Riktigt god och bra eko-reko middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dagar i juni

Fina stunder i Juni (än så länge):  Nationaldagsmiddag med abborre, färskpotatis och örtsås på landet, så gott och mysigt! Magnus Uggla på G...