fredag 26 augusti 2016

Lite höstkänslor

 
Luften känns krispigare och äpplena i trädgården har blivit sådär härligt röda. Ja vist har jag fått lite höstkänslor. Inte alls på något negativt sätt utan mera att det känns skönt med lite rutiner igen och att vara tillbaka i stan. Tänka på nya mål och ha lite en omstart. Augusti september känns mycket mera så än nyårsafton för mig. Därför har jag nu satt upp lite nya mål.  
 
Höstens eko-reko mål är att:
  • Rensa, sälja och byta.
  • Ta till vara på trädgårdens äpplen och plommon.
  • Planera i god tid för att bli en bättre konsument (fyra härliga födelsedagar kommer under hösten).
  • Planera in tid för träning.
  • Planera in tid för återhämtning.
  • Boka in tid för vänner som jag älskar.
  • Tänk över tidstjuvar i vardagen och ligga steget före.
  • Veckohandla
  • Beställa köttlåda med kravmärkt kött.
  • Njuta av hösten och familjen.
 
Trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dagarna i mars och förändringens vindar

Just nu känns dagarna lite tunga. Jag försöker tänka positiva tankar, fokusera på det som är bra och se till att jag får återhäm...