söndag 15 mars 2015

Pyssel och vår!

Helgen har gått allt för fort denna gång. Träffat vänner, promenerat i solen, ätit god mat och lek på tomten summerar tiden mer än så hann vi inte. Är det bara jag eller går tiden lite extra fort just nu. Stora trollungen och jag har pysslat ett hus i kartong till lilla trollis. Jag tror att vi blev nöjda alla tre. Att ha kartong möbler är ju rätt så trevligt! Det är så mysigt att göra saker tillsammans och vara kreativa. Efter pyssel blev det jakt på vårtecken i trädgården och vist hittade vi tillslut ett vårtecken mot husfasaden. Trevlig söndag på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dagarna i mars och förändringens vindar

Just nu känns dagarna lite tunga. Jag försöker tänka positiva tankar, fokusera på det som är bra och se till att jag får återhäm...