söndag 9 november 2014

Vi firar en pappa

Idag har vi firat trollungarnas pappa. Han är precis som en bra pappa ska vara för trollungarna lite busig, alltid redo för lite lek, gillar tv-spel och att gosa. Han är trygg och en vuxen att lita på.

Tankarna går också till det barn som inte har en pappa i sina liv eller som har en pappa med psykiska eller andra svåra problem. En bamsekram till er. Jag hade tur när jag växte upp som hade två pappor och att det som min "riktiga pappa" som drack alldeles för mycket missade kunde min extra pappa uppleva tillsammans med mig. Så idag ringer jag två samtal och äter frukost med den viktigaste av alla pappor för oss. Trevlig fars dag!❤👶👦👫🏡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påsklov 2024

Jag har förstått att för många är påsken den härligaste av högtider. Utan stress och krav. Och jag är benägen att hålla med. Vi ...