måndag 7 januari 2013

Ny matkasse från Ecoviva

Det här med matkasse, det är fantastiskt. Att det dessutom är helt eko-reko och närproducerat gör att det kan inte bli bättre. Härlig matvecka!

1 kommentar:

  1. Men åååh!! Vilken härlig blogg! Det är precis den här inspirationen som jag behöver ha!! Inte för att jag har brist i överflöd av mitt ekologiska tänk men det är ju alltid bra att få nya idéer!! =) Kram!!!

    SvaraRadera

Dagar i juni

Fina stunder i Juni (än så länge):  Nationaldagsmiddag med abborre, färskpotatis och örtsås på landet, så gott och mysigt! Magnus Uggla på G...