Dagens tips är två eko-reko teer. Ett i blåbärssmak och ett med rabarber-vaniljsmak. Båda från Friggs och båda perfekta att avsluta dagen med till kvällsfilmen.
Fina stunder i Juni (än så länge): Nationaldagsmiddag med abborre, färskpotatis och örtsås på landet, så gott och mysigt! Magnus Uggla på G...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar