torsdag 17 januari 2013

Veckans in:ut v.51-3

VECKANS IN:
KLÄDER:
1 klänning
1 tunika
3 koftor
1 blus
1 par jeans
2 par byxor stora trollungen
1 stickad tröja stora trollungen
1 par byxor lilla trollungen
1 tröja lilla trollungen

ÖVRIGT:
0

VECKANS UT:
0

Mellandagsrean och januarireorna resulterade i en del shopping och tyvärr var ingenting eko-reko tråkigt men sant. Allt fanns det dock behov av framför allt kläder till barnen och lite nytt till mig som ännu inte lyckats bantat ner till min ursprungliga vikt och form efter graviditeten med lilla trollungen. Vem vet jag kanske aldrig kommer ner till den vikten igen men jag vill känna mig fin i alla fall och det gör jag i dessa nya plagg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dagarna i mars och förändringens vindar

Just nu känns dagarna lite tunga. Jag försöker tänka positiva tankar, fokusera på det som är bra och se till att jag får återhäm...