måndag 27 juni 2016

REA på Hildur

Jag ska erkänna direkt. Jag har slarvat när det gäller att handla ekologiska kläder både till mig och barnen. Fick en sådan svacka och orkade inte leta, beställa och prova hemma för att kanske behöva skicka tillbaka kläderna igen.
Jag har handlat hos kedjorna och köpt kläder av ekologisk bomull när jag hittat men inte följt mina egna principer men nu känner jag att det är dags igen och ta ett nytt tag.
Började med att handla lite på rean på Hildur. En klänning och två blusar. Sommarens garderob och sedan får det vara nog med handlande för ett tag fram till höstens vindar blåser. Äntligen på väg mot eko-reko livsstil igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dagarna i mars och förändringens vindar

Just nu känns dagarna lite tunga. Jag försöker tänka positiva tankar, fokusera på det som är bra och se till att jag får återhäm...