tisdag 21 juni 2016

Bättre skoval El Naturalista





Nu har sommarens skor landat. Ni som följt mig har nog förstått länge att jag älskar skor och det har jag gjort sedan jag var liten. Det fanns inget bättre än att leka bland mammas klackskor och mina favoriter var ett par röda pumps. Tyvärr har jag aldrig lärt mig att gå i höga klackar men kärleken till den röda färgen finns kvar. 

När det kommer till skor försöker jag tänka på miljön även där. Något som jag upplever som väldigt svårt när man inte alltid har en stor plånbok och en familj på fyra. Märken som jag vet har en bra miljöprofil alternativt en human/social profil är prioriterade som Kavat, Toms och El Naturalista. 
 
Det röda ballerinaskorna som nu kommit med posten är från El Naturalista och jag gillar dem skarpt. Underbar färg, sköna och med ett 100% miljö- och kretsloppstänk. Som ni vet har jag ingen sponsring i min blogg och har aldrig haft. Jag har heller inte några annonser utan vill bara dela med mig av min vardag och steg mot ett större miljötänk. Så veckans skotips blir skor från El Naturalista finns både för dam, herr och barn och väldigt eko-reko!   



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påsklov 2024

Jag har förstått att för många är påsken den härligaste av högtider. Utan stress och krav. Och jag är benägen att hålla med. Vi ...