torsdag 25 april 2019

Öland 💛


Det är inte så många men det finns, de där platserna som man har lite närmre hjärtat. Öland är en sådan plats för mig och jag gillar verkligen hela ön från norr till söder. Det långa stränderna, campingplatserna, de öländska gårdarna och den vackra naturen. Jag gillar att ön består av odlingslandskap och att Espresso House inte syns till så långt ögat kan nå. Under påsken hann vi besöka Köpingsvik, Kapelluddens naturreservat, Trollskogens naturreservat, Borgholm och Färjestaden. Platser sevärda på sitt sätt. Vi fick verkligen mycket familjetid och vädret var magiskt. Jag hoppas vi snart kommer tillbaka till solen och vindarnas ö.
/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påsklov 2024

Jag har förstått att för många är påsken den härligaste av högtider. Utan stress och krav. Och jag är benägen att hålla med. Vi ...