lördag 20 oktober 2012

Veckans in:ut v.42

VECKANS IN:
KLÄDER:
1 vinteroverall (stora trollungen)
1 vinterhandskar (stora trollungen)
1 vinterjacka

ÖVRIGT:
Liten spegel till wc
2 st toalettpappershållare

VECKANS UT:
0

Den här veckan har jag stött på problem med mitt eko-reko liv. Att handla ekologiska vinterkläder var inte lätt. Tittade längre på nätet och fann ett par olika märken med vinterkläder som var gjorda av återvunnet material men samtliga var väldigt dyra. Som föräldraledig måste jag tänka mig lite för vid mina inköp. Funderade på att köpa begagnat till trollungen men vet att då måste man vara ute i god tid, titta runt på flera second hand-affärer och titta noggrant på kvalitén. Till slut blev det lite för krångligt och för tidskrävande vilket resulterade i nytt icke eko-reko. Tråkigt men sant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påsklov 2024

Jag har förstått att för många är påsken den härligaste av högtider. Utan stress och krav. Och jag är benägen att hålla med. Vi ...