torsdag 18 oktober 2012

Eko-reko matkasse till vår dörr

Vi har aldrig provat någon matkasse. Jag vet inte riktigt varför. Om det är för att jag gillar att klämma, lukta och titta på varorna i affären. Eller den där lite stressade känslan när man inte kommer på dagens middag kl 17.45 i mataffären och den stora trollungen bara drar åt motsatt håll och frågar om kakor, jordgubbar från Belgien eller om vi aldrig ska gå hem. Visst låter det lustfyllt. Nu ska vi prova en matkasse efter ett tips från en vän. Det ska bli roligt och självklart kommer jag att skriva en recension här på bloggen. Matkassen vi beställt kommer från Ecoviva och är självklart eko-reko!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påsklov 2024

Jag har förstått att för många är påsken den härligaste av högtider. Utan stress och krav. Och jag är benägen att hålla med. Vi ...