Även om inte solen skiner idag har jag sol i sinnet och på fötterna! Nya sommarskor som tyvärr inte var eko-reko men så fina att jag helt enkelt inte kunde låta bli! Hoppas ni har en fin tisdag!
Fina stunder i Juni (än så länge): Nationaldagsmiddag med abborre, färskpotatis och örtsås på landet, så gott och mysigt! Magnus Uggla på G...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar