söndag 12 april 2015

Och så åkte vi på utflykt till Trosa!

 




































I lördags åkte vi till Trosa. Tog en promenad längst ån, besökte leksaksaffären och fikade på Hannahs café. Jag blev extra glad för det hade glutenfritt bröd. Riktigt god smörgås med färskost och kalkon. Unnade mig också en chokladboll för havre funkar ganska bra för mig i mindre mängd. Familjemys delux och härlig vårkänsla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dagar i juni

Fina stunder i Juni (än så länge):  Nationaldagsmiddag med abborre, färskpotatis och örtsås på landet, så gott och mysigt! Magnus Uggla på G...