måndag 8 december 2014

December och lite julstress

I år ska vi resa bort veckan innan julafton vilket har börjar kännas lite stressigt. Som tur är kommer vi hem den 23:e och glömmer vi bort någonting är inte det hela världen. Gillar att ha den inställningen lite det blir som det blir. Jag brukar ha svårt att släppa på julen och att känna julefrid men i år ska jag verkligen försöka inte bara stressa december fram för att vara helt slut på julafton. Ingen prestationsångest bara tänka på glädjen i att få träffa nära och kära. Julklapparna köper jag helst i god kvalité och gärna i ett hållbart material med eko-reko tänk! Och det viktigaste inte i överflöd! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påsklov 2024

Jag har förstått att för många är påsken den härligaste av högtider. Utan stress och krav. Och jag är benägen att hålla med. Vi ...