söndag 5 januari 2014

Åre igen

Vi är i Åre med skidåkning och stughäng på agendan. Än så länge har vi hunnit med tre dagar med stora trollungen i barnbacken. Tanken var att han skulle gå på skidskola men det gick inte riktigt som vi planerat. Han frös till is och blev så ledsen. Tillslut var det ok att "åka med mamma" så så fick det bli. Idag har vi haft en vuxendag och åkt på egen hand. Mysigt och härligt. Synd bara att jag är så otränad. Bättring 2014! ICA levererar här uppe med mycket ekovaror och mycket lokala råvaror. Så hur blir då år 2014 för min del? Jo jag tänker såhär; mera eko-reko och mera fokus på hälsan! Bra början med skidåkning!

 
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påsklov 2024

Jag har förstått att för många är påsken den härligaste av högtider. Utan stress och krav. Och jag är benägen att hålla med. Vi ...