fredag 29 mars 2013

Härlig skidresa!

Det har varit lite tyst här inne på bloggen för jag har varit på en tjejresa med skidåkning i Zermatt. Härliga dagar och jättefin skidåkning. Det bästa med resan var skidåkningen såklart och att få umgås med bästa tjejkompisen. Här hemma har jag inte riktigt den tiden att jag kan hänga med vänner i flera dagar, så mysigt.

Ny matfavorit är helt klart rösti här med stekt ägg på restaurangen i backen. Vego och så gott!
Mycket vegetarisk mat blev det dessa dagar rösti, gnocchi och risotto med sparris som nu är i säsong i Schweiz. Mycket mat efter säsong och alla restaurangerna erbjöd rätter i säsong så tycker jag det borde vara här hemma också, säsongens meny!

GLAD PÅSK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påsklov 2024

Jag har förstått att för många är påsken den härligaste av högtider. Utan stress och krav. Och jag är benägen att hålla med. Vi ...