fredag 28 september 2012

Veckans in:ut

Jag har inte skrivit veckans in:ut på ett tag för vi har inte handlat någonting. Vårt eko-rekoliv har gjort att jag inte går så mycket i affärer förutom mataffären.

Den här veckan som gått har det dock blivit en hel del inköp. Stora trollungen växer så det står härliga till och lilla trollungen behövde lite varma höstkläder. Själv behövde jag komplettera min färgglada garderob med lite varma basplagg. Av alla plagg var 65 % i ekologisk bomull. Jag är inte helt nöjd. Men att köpa överdragsbyxor till trollungen för 800 kr är inte ett alternativ för min plånbok så i bland måste man helt enkelt kompromissa.

VECKANS IN:
KLÄDER:
2 st mysbyxor
3 st långärmade tröjor
Överdragsbyxor
Vantar + mössa
1 st byxa + tröja bebis
3 par strumpbyxor
2 stickade tröjor
3 klänningar
1 topp

VECKANS UT:
0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dagarna i mars och förändringens vindar

Just nu känns dagarna lite tunga. Jag försöker tänka positiva tankar, fokusera på det som är bra och se till att jag får återhäm...