fredag 1 februari 2013

Solskenspromenad och centrumshopping

Vilket härligt väder vi haft idag! Jag och lilla trollungen tog en promenad i solskenet och hamnade tillslut vid det närmsta shoppingcentrumet. Där blev det en del inhandlat måste jag erkänna. Presenter till sambon som fyller år på måndag, ett par jeans till mig, lite eko-reko kläder till lilla trollungen och slutligen lite påfyllnads grejer till kalaslådan. Har ni en kalaslåda hemma? Jag tycker det är så praktiskt att handla lite smågrejer som stora trollungen kan välja mellan när han ska gå på kalas. På så sätt behöver vi inte ge oss ut och handla så ofta utan kan bara välja något från kalaslådan. Hoppas ni får en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påsklov 2024

Jag har förstått att för många är påsken den härligaste av högtider. Utan stress och krav. Och jag är benägen att hålla med. Vi ...